Retourneren van artikelen

Als klant heeft u 365 dagen herroepingsrecht. Mocht u spijt hebben van uw aankoop, dan zijn een retourlabel en retourformulier bij uw bestelling ingesloten. Het bijgevoegde retourformulier moet worden ingevuld, zodat wij uw retourzending zo snel mogelijk kunnen verwerken. Als u het retourformulier kwijt bent, kunt u het hier afdrukken.

Het artikel moet worden geretourneerd in de originele verpakking en in dezelfde staat als bij ontvangst. Als klant bent u verplicht om de retourzending zelf te betalen. In het pakket zit een retouretiket dat u kunt gebruiken. Als u dit gebruikt, wordt er EUR 9 van het terugbetaalde bedrag afgetrokken. Het retourpakket moet worden afgeleverd bij een UPS Access Point of een DPD Parcel Shop.

Het is meestal niet mogelijk om een eenmaal geplaatste bestelling te wijzigen of te annuleren. U moet de transportkosten betalen voor het terugsturen van het product naar ons, en u bent aansprakelijk in geval van schade tijdens het retourtransport. Het is niet mogelijk om van gedachten te veranderen over een aankoop door het product te weigeren. Als u het pakket niet ophaalt en het wordt niet opgehaald naar ons teruggestuurd, wordt er een bedrag van EUR 9 van uw bestelling afgetrokken.

Uw geld wordt automatisch teruggestort op dezelfde creditcard die u voor de aankoop van het artikel hebt gebruikt. Houd er rekening mee dat het retourproces tot 14 dagen in beslag kan nemen.

Artikelen moeten worden teruggestuurd naar het adres:
Fashion Shopping
Sletten 59A
DK-7500 Holstebro

VAT: 31327369

Stuur het artikel niet onder rembours terug.

Inruilen

Als u het artikel wilt ruilen voor een andere maat of een ander artikel, plaats dan een nieuwe bestelling op de webshop.

Retourneren van artikelen met kwantumkorting

"Als je een artikel hebt gekocht waarbij een kwantumkorting is toegepast, vervalt de korting bij het retourneren van een aantal artikelen waardoor de korting oorspronkelijk niet zou zijn toegepast. In een dergelijk geval dien je er rekening mee te houden dat je de volle prijs betaalt voor de artikelen die je hebt behouden.

Netlingerie hoofdkantoor

Sinds 2006 verkoopt Netlingerie online ondergoed voor meisjes van alle maten. Al onze medewerkers zijn opgeleid in lingerie en zullen daarom altijd in staat zijn om eventuele vragen te beantwoorden. vragen. Onze missie is om jou de mogelijkheid te geven nieuwe lingerie te shoppen wanneer jij daar tijd en behoefte aan hebt. Dan weten we zeker dat je altijd het setje ondergoed kunt vinden waar je naar op zoek bent.

Personeel

Tanja Moselund

Klantenservice
support@netlingerie.nl
+45 41 40 75 00

Lone Schubert

Klantenservice en magazijn
support@netlingerie.nl
+45 41 40 75 00

Maria Bjerggaard

Teamleider en orderafhandeling
mb@fashionshopping.dk
+45 97 41 04 15

Tina Skovmose

Orderafhandeling
support@netlingerie.nl
+45 97 41 04 15

Emma Holm

Orderafhandeling

Monika

Orderafhandeling

Henrik Kvist

Partner en marketingmanager
hc@fashionshopping.dk

Mikkel Kirkegaard

Digital Marketing Specialist
mki@fashionshopping.dk

Camilla Ravn

E-commerce manager
cr@fashionshopping.dk

Gitte Søe

E-commerce manager
gt@fashionshopping.dk

Heidi Buskbjerg

Finance manager
hj@fashionshopping.dk

Jens Stendys

Senior finance manager

Kim Stendys

Kent Holmgaard

Advisory board
Finance Specialist

Thomas Kragelund

Advisory board
Strategie en optimalisering